تاون هال 11 در سال 2015

تاون هال 11 در سال 2015

----------------------------------- heedd تاون هال 11 در سال 2015
نوشته شده توسط : amin
تاون هال 11 در سال 2015

 

در مورد تاون هال 11 صحبت های زیادی شد . اما به طور رسمی اعلام نشده بود .

تاون هال 11 چه چیز هایی همراه خود خواهد آورد ؟

اولین چیزی که همه ما میدانیم آمدن سطوح جدیدی از ساختمان ها و ... است . آمدن نیرو های جدید و دفاع های جدید و ...

وقتی که تاون هال 10 معرفی شد دلایل زیادی برای ارتقا به آن وجود نداشت ، همچنین تاون هال 10 لوت یا منابع را به شدت کاهش میداد .

پس چه چیزی باید مارا به تاون هال 11 ترقیب کند ؟

آیا ما نیرو های جدید و منحصر به فردی را در تاون هال 11 مشاهده می کنیم ؟ (من فکر نمیکنم چون با آمدن تاون هال 10نیروی جدیدی به سربازخانه سیاه ملحق نشد)

شاید تاون هال 11 ساختمان دفاعی جدید بیاورد ؟ اما باید باشد ؟ اگر نگاه کنیم میبینیم که بیشتر تلاش سوپرسل برای متعادل نگه داشتن بازی بوده است  من فکر نمی کنم این زمان برای معرفی یک دفاع جدید است - و نه بدون معرفی سربازان جدید (منحصر به فرد برای تاون هال 11 ).

فکر نکنم که دیوار های بیشتری هم اضاف شود  چون ارتقا دیوار ها پس از ارتقا به تاون هال 10 به دلیل کاهش لوت بسیار سخت شد 

علاوه بر آن سطح جدید دفاع ها هم هزینه ارتقا بالاتری دارد (نیز از جمله مخزن جدید) و اگر ما نگاهی به وضعیت لوت فعلی کنیم من واقعا شک دارم که Supercell این کار رو انجام بدهد .

تاون هال  11 در سال 2015 وجود خواهد داشت ؟

با صداقت بگوییم من واقعا نمی دانم که تاون هال 11 در نقشه و فکر Supercell وجود داشته باشد . من فقط به شما نشان دادم که ساخت برخی از نیرو ها و ساختمان کار نخواهد کرد برای معرفی تاون هال 11 و کمتر از 10٪ از بازیکن در کلش آف کلنز در تاون هال 10 هستند . من فکر میکنم بیشتر فکر بازی باید برای بهبود چیز های مهمی مثل کلن وار و مهیج کردن آن باشد

 




:: موضوعات مرتبط: اموزش , ,
:: برچسب‌ها: clash of clans,تاون هال 11 در سال 2015,تاون هال 11 در بازی clash of clans,آموزش بازی clash of clans,بازی آنلاین clash of clans,دانلود آخرین نسخه بازی clash of clans,دانلود بازی clash of clans برای ios,دانلود بازی clash of clans برای اندروید,دانلود بازی جنگ قبایل,دانلود نسخه ی هک شده بازی clash of clans,راهنمای بازی clash of clans,محاسبات بازی clash of clans,مرجع بازی clash of clans,هک بازی clash of clans,نسخه مود شده,پی سی کلش,town hall 11,2015,th11,تاون هال 11, ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: